Albums

5. CIMG1493
  6. Temple@holy water temple

Holy Temple@

Heilige tempel - ben buiten het terrein gebleven en waarom..was excursies zat ha ha..maar had nog wel mooie terrein foto's en we hebben heel wat gelachen daar zittend op een hoekje bij de toiletten die ehhhhhhh zo eng waren :)

8 foto’s

7. CIMG1152

Koffie plantage - kopi Luwak

Kopi Luwak is erg speciaal. Hij wordt gemaakt van de uitwerpselen van de loewak, een marterachtig dier. Hij is verzot op de koffiebonen, maar eet eigenlijk alleen de vrucht er om heen. Later poept het dier de koffieboon weer uit. In zijn maag fermenteert…

40 foto’s

8. nice view

Gunung batur

De Gunung Batur is een actieve vulkaan bij het Baturmeer (Danau Batur) op het Indonesische eiland Bali. De vulkaan bevindt zich in het centrum van twee concentrische caldera's, ten noordwesten van de Gunung Agung. (Gunung betekent "berg".)…

43 foto’s

9. Makan Makan

Eten

Lekker gegeten op Bali - en daar kom ik voor uit ook! Eten is toch ook een onderdeel van de vakantie in mijn geval - met een waterflesje aan de kant zitten kan elke dag nog wel - maar ik geniet van het leven.

99 foto’s

10. Bali 2013 516

Hotel Sanur Bali Beach

Een mooi groot hotel - met een prive strand - heel schoon en veel security :)

68 foto’s

11. image

Singapore Airport

Een hele mooie schone airport

30 foto’s

12. Bali 2013 951

Butterfly garden Bali

Taman Kupu Kupu (Bali Butterfly Park) - een super ervaring - wow wat een beesten..beestjes... --ook wel ehhhhhhh hoor..

54 foto’s

13. CIMG1231

Impression Bali!

Gewoon eigenlijk in het wilde weg foto's geklikt van alles en iedereen - geweldig eigenlijk want je legt zomaar iets vast...

27 foto’s

14. Rijstvelden Ubud

Ubud - rijstvelden

Met zijn allen in de bus richting Ubud..

18 foto’s

15. kwalletje

Sanur Beach creatures

De zee was niet alleen erg mooi maar bevatte ook andere beesten die wij nog nooit hadden gezien. Gaten in de grond kan meerdere beesten betekenen: Zeeslangen, een Aal of andere beesten die zich ingraven - tussen het zeewier zwemmen, zeewormen, zeekomkommer...ehhhhhhh!…

48 foto’s

16. Sate

Aankomst Sanur, Bali 2013

Dag 1 op 2 september in Bali - aankomst 12:00 - rond 14.00 in het hotel - rond uurtje of half 3 in het zwembad :)